ارشد جام

ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی- واحد جام

ارشد جام

ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی- واحد جام

نمونه سئوالات فصلهای 11-12-13 رفتار مصرف کننده کد های10058 و 10063 چهارشنبه ها

مراحل فرایند تشخیص مساله بیان کنید.

ماهیت جستجوی اطلاعات را شرح دهید.

پنج منبع اصلی کسب اطلاعات را که در دسترس مصرف کنندگان قرار دارند را نام برده و توضیح دهید.

فاکتورهای اصلی تأثیر گذار بر روی مزایای حاصل فرایند جستجوی اطلاعات برای افراد را نام برده و یک مورد را به دلخواه توضیح دهید.

استراتژی بازاریابی بر مبنای الگوهای جستجوی اطلاعات را نام ببرید.

استراتژی ارجحیت را توضیح دهید.

قاعده تصمیم گیری عطفی را شرح دهید.

نحوه انتخاب مصرف کننده را شرح دهید.

فرایندها ی انتخاب مصرف کننده را نام برده، توضیح دهید.

تفاوتهای تکنیکهای سنجش مستقیم باتکنیکهای غیرمستقیم در تعیین معیارهای ارزیابی مورداستفاده مصرف کننده راتوضیح دهید

تفاوت تکنیکهای سنجش مستقیم با تکنیکهای غیر مستقیم در چیست؟

در مورد استفاده ازشاخصهای جانشین توضیح دهید .

انواع قواعدتصمیم گیری رانام برده،و یک مورد را توضیح دهید.

تئوری انتخاب منطقی وتئوری عقلانیت محدود راشرح دهید.

تفاوت های تکنیک های سنجش مستقیم با تکنیک های غیرمستقیم در تعیین معیارهای ارزیابی مورد استفاده مصرف کننده را توضیح دهید.

شاخصهای جانشین  را تعریف کرده ویژگیهای آنرا توضیح داده و انواع این شاخصها را شرح دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.