ارشد جام

ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی- واحد جام

ارشد جام

ارتباط با دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی- واحد جام

قابل توجه دانشجویان در رفتار مصرف کننده کد های10058 و 10063 چهارشنبه ها

تعدادی از سئوالات فصول 7 تا 10 برای مطالعه جهت امتحان 29.2.95

 فصل 7

 بازاریابی حمایتی را تعریف کنید ؟ 

 مراحل ایجاد تحولات اجتماعی و فرهنگی را نام ببرید ؟

تقسیم بندی انتخاب اجزای هدف شرکت ها را نام ببرید ؟

 فرایند ارائه راه حل تحولی را نام ببرید ؟

انواع تضاد یا ناسازگاری انگیزشی را توضیح دهید؟

انگیزه های آشکار وپنهان را توضیح دهید و چند نمونه از تکنیکهای تحقیقات انگیزشی را نام ببرید.

تئوریهای شخصیتی خصیصه منفرد وچند خصیصه ای را توضیح دهید.

چند مورد از ارتباط هیجانات با استراتژی بازاریابی رابیان کنید و دو مورد را شرح دهید.

 

8

چهار کاربرد کلیدی نگرش را نام ببرید؟

دو بعد اصلی روایی منبع را نام ببرید  و دو مورد را توضیح دهید؟

نکاتی که باید در تبلیغات مقایسه ای در آن رعایت شود؟ 

پیام های یک طرفه و دو طرفه را توضیح دهید؟

 چالش پیش روی بشر امروز چیست و نقش اصلی برای بر طرف کردن ان بعهده کیست

 مفهوم شرکت کسب و کار اجتماعی چیست

 کم درامدها به چند دسته تقسیم می شوند نام ببرید

9

برداشت ازخود با خود مفهومی راتعریف و ابعاد آن را بیان کنید.
استفاده از برداشت از خود را در جهت موضع یابی محصولات توضیح دهید.
ماهیت سبک زندگی را توضیح دهید.
سیستم های مطالعه سبک زندگی را نام برده یکی را به دلخواه توضیح دهید.

عوامل تعیین کننده رابطه بین برداشت از خود و تصویر یک نام تجاری را بنویسید.

تعامل بازیگران و انگیزه آنها را در حفظ محیط زیست شرح دهید.

چهار بخش بازار سبز را نام برده و دو مورد را به دلخواه توضیح دهید.

چرخه عمر ایجاد آگاهی و خرید سبز را با رسم نمودار آن توضیح دهید.

 

10

مرحله برای ایجاد رابطه بین بازاریابی و ارزشها را توضیح دهید

اصول مدیریت  ارتباط با مشتری را گام به گام بیان کنید.

موقعیت و عوامل تاثیر گذار موقعیتی را توضیح دهید.

چهار طبقه بندی اصلی موقعیت را توضیح دهید.

ضمن توضیح جو فروشگاه تاثیرات آن را بر روی رفتار مصرف کننده توضیح دهید.

پنج مرحله توسعه استراتژی بازاریابی بر اساس  عوامل موقعیتی را شرح دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.